Адреса: Україна, Дніпро
Мобільний: (067) 255-57-98 (інтернет-магазин)
Мобільний: (050) 980-49-17 (інтернет-магазин)
Мобільний: (063) 875-42-19 (інтернет-магазин)
Мобільний: (050) 980-49-41 (магазин у Дніпрі на пр. Поля, 66)
Мобільний: (067) 255-57-10 (магазин у Дніпрі на пр. Поля, 66)
Мобільний: (093) 299-81-75 (магазин у Дніпрі на пр. Поля, 66)
Email: tricolad@ukr.net
Укр
Рус
Головна Новини «Наложка» повертається...

«Наложка» повертається...

13 вересня 2022 р. 12:09

Поступово відновлюємо зручні сервіси. З 13 вересня 2022 року можна замовляти товари на нашому сайті з послугою «Контролю оплати» від «Нової Пошти». Якщо дуже просто, то це так звана «наложка» чи «післяплата» - можливість сплатити за товар відправникові після отримання посилки.


Зі свого боку, нагадуємо деякі правила користування послугою:
  1. Не можна сплачувати вибірково за якийсь один товар у консолідованій посилці. Або забираєте все, що замовили, або відмовляєтеся від усієї посилки.
  2. Претензії щодо цілісності та комплектності товару приймаються до моменту сплати «наложки». Після сплати, вважається, що ви товар прийняли, вам усе підійшло, жодних претензій до відправника ви не маєте.
  3. За свою послугу «Нова Пошта» візьме додаткові гроші. Вартість послуги за договором з інтернет-магазином – до 4% від суми переказу за товар. При цьому, основні послуги - доставка або додаткове пакування - сплачуються отримувачем окремо.
  4. Важливо: якщо ви не забрали посилку з «наложкою», автоматично виникне борг перед перевізником за доставку в один бік, зберігання та повернення такої посилки. Ми його, звісно сплатимо, але надалі не зможемо надавати послуги клієнту, який не прийшов за посилкою. Такий клієнт попадає до «стоп-листа» на обслуговування. Поновити доступ до наших послуг можливо. Потрібно буде під час нового замовлення сплатити за товар + попередній борг на наш розрахунковий рахунок.
  5. Для вчасного отримання повідомлення про прибуття посилки з наложкою потрібно встановити додаток «Нової Пошти» та коректно заповнити форму замовлення на нашому сайті – отримувач та його номер телефону у замовленні та додатку мають бути ідентичними.
  6. Менеджер інтернет-магазину «Триколад» має право відмовити у прийнятті замовлення з післяплатою, якщо:
    - адреса отримувача знаходиться занадто близько до лінії фронту;
    - у замовленні є сир, заморозка або інші ризикові товарні позиції (наприклад, шоколад у спеку до поштомату);
    - клієнт не сплатив борг;
    - у замовленні є сезонний товар з обмеженим строком актуальності (наприклад, великодні, новорічні, «хелловінські» товари);
    - на високоліквідну позицію є замовник, який готовий швидше сплатити 100% передплату.
  7. При замовленні з післяплатою потрібно обов’язково вказувати П.І.Б. отримувача повністю, як у паспорті, української мовою.
Усі подробиці про послугу – на сайті перевізника. Обов’язок ознайомитися з правилами надання послуги покладається на замовника такої послуги.
Якщо усі ці умови занадто складні для вас, можна просто довіритися нам та сплатити передплату за замовлення на розрахунковий рахунок.
Бажаємо вдалого інтернет-шопінгу.