Адрес: Украина, Днепр
Мобильный: (067) 255-57-98 (интернет-магазин)
Мобильный: (050) 980-49-17 (интернет-магазин)
Мобильный: (050) 980-49-41 (магазин в Днепре на пр. Поля, 66)
Мобильный: (067) 255-57-10 (магазин в Днепре на пр. Поля, 66)
Email: tricolad@ukr.net
Главная Новости Польський альбумін: збираємо інформацію для рекламації

Польський альбумін: збираємо інформацію для рекламації

7 апреля 2020 г. 14:00
Шановні клієнти!

Протягом останнього тижня компанія «Триколад» отримала декілька скарг на продукцію відомого польського виробника альбуміну. Зі свого боку, постачальник альбуміну надав всі належні документи та необхідну додаткову інформацію щодо якості продукту (лабораторні тести тощо). Як результат, як і тиждень тому ми до цих пір не маємо жодних юридичних підстав для визнання товару неякісним.

Разом з тим, оскільки скарги на товар були непоодинокі, ми влаштували власне тестування, а також надали зразки продукції незалежним кондитерам для перевірки. Паралельно, ми отримали та вивчили фахові огляди продукту з фото-фіксацією по кроках та відео-коментарями від декількох приватних кондитерів. Окрема подяка – організатору майстер-класів кондитеру @kate_andcake.

Завдяки активному небайдужості кондитерського суспільства нам вдалось з’ясувати наступне:
  1. Частина контрольної партії альбуміну на 100% відповідає заявленим характеристикам.
  2. А частина контрольної партії альбуміну має всі ознаки якісного продукту окрім (!) заявленої швидкої збиваності.
  3. Відокремити за підномером партії, зовнішнім видом, часом фасування або іншими ознаками одну частину від іншої неможливо.
  4. Відсутня інформація щодо умов транспортування та зберігання альбуміну на виробництвах, які поскаржились на якість продукту.
За таких обставин керівництво компанії «Триколад» за власною ініціативою, не очікуючи офіціальної відповіді постачальника альбуміну, вирішило:
  1. Зупинити продаж продукту до завершення розслідування.
  2. Оголосити для клієнтів магазину «Триколад» двотижневу кампанію, протягом якої організовано відкликати сумнівний альбумін або задовольнити скарги наших клієнтів в межах нашої відповідальності.
  3. Проінформувати клієнтів про порядок прийняття скарг на альбумін польського виробництва та порядок її повернення.
  4. Надати постачальникові всі необхідні матеріали для проведення розслідування щодо причин, які призвели до не прогнозованості та нестабільності функцій продукту.
Сподіваємось, ці заходи є достатніми та такими, що мінімізують можливі небажані наслідки для кондитерських виробництв наших клієнтів.

З повагою, «Триколад»