Адреса: Україна, Дніпро
Мобільний: (067) 255-57-98 (інтернет-магазин)
Мобільний: (050) 980-49-17 (інтернет-магазин)
Мобільний: (063) 875-42-19 (інтернет-магазин)
Мобільний: (050) 980-49-41 (магазин у Дніпрі на пр. Поля, 66)
Мобільний: (067) 255-57-10 (магазин у Дніпрі на пр. Поля, 66)
Мобільний: (093) 299-81-75 (магазин у Дніпрі на пр. Поля, 66)
Email: tricolad@ukr.net
Укр
Рус
Головна Новини Послугу післяплати для наших посилок на Новій Пошті відновлено

Послугу післяплати для наших посилок на Новій Пошті відновлено

20 березня 2025 р. 7:16

На деякий час ми призупиняли дію послуги "Післяплата" для посилок, які відправлялися Новою Поштою.
Відтепер послуга знову активна.

Як це працюватиме?

  • Під час оформлення замовлення на нашому сайті серед реквізитів слід обрати "Післяплата Нова Пошта (+4%)"
  • Оператор зв'яжеться з вами для уточнень та підтвердження послуги.
  • Після цього ми відправимо посилку на вказану вами адресу.
  • У вас є 7 днів для того, щоб забрати посилку.
  • Оглянути товар та розрахуватися за нього ви зможете на Новій Пошті під час отримання посилки.
  • Якщо вам все підходить, тоді ви повністю сплачуєте:
  1. Повну суму за товар + 4% вартості замовлення за послугу "Контроль оплати" від Нової Пошти та фінансової компанії "НоваПей" групи компанії "Нова"
  2. Окремо за надані перевізником послуги згідно з тарифами Нової Пошти.
  • Після цього забираєте посилку та відповідні документи. У посилці окрім товару буде наш фіскальний чек.
  • Нова Пошта самостійно перерахує на наш поточний рахунок кошти за доставлений товар та вирахує свій відсоток за додаткові послуги.

Обов’язкові умови довіри та доброчесності для стабільної роботи послуги:

  • Посилки з післяплатою підлягають страхуванню на повну вартість товарів.
  • Для вчасного отримання повідомлення про прибуття посилки з післяплатою потрібно встановити додаток «Нової Пошти» та коректно заповнити форму замовлення на нашому сайті – отримувач та його номер телефону у замовленні та додатку мають бути ідентичними.
  • Якщо ви не встигаєте забрати посилку, обов'язково просимо зв'язатися з нами чи з перевізником. Відділення Нової Пошти працюють за зручним графіком та мають розвинуту клієнтську підтримку для розв'язання подібних питань.
  • Якщо товар, який ви отримали, повністю чи частково не підійшов, просимо зателефонувати нам для уточнення умов повного чи часткового повернення товару.
  • Якщо посилку було пошкоджено під час перевезення, просимо скласти типову претензію з оператором Нової Пошти чи зв'язатися з нами, якщо потрібна допомога.
  • Для клієнтів, які замовили посилку з післяплатою, а потім відмовилися від неї без пояснення причин, ми змушені будемо призупинити обслуговування до повного відшкодування наших витрат.
  • Нагадуємо, що на сезонні та ризикові товари зі спеціальними умовами транспортування та зберігання послуга післяплати не розповсюджується.

=====================================================================
Це основні відомості про послугу.
Більше інформації – на сайті «Нової Пошти» та Фінансової компанії «НоваПей».

Разом з партнерами збираємося і надалі впроваджувати зручні сервіси.
Бажаємо вдалих інтернет-покупок в атмосфері доброзичливості та довіри!